Swift

Koktajl jagodowo-malinowy

Heej!
Dłuugo mnie nie było, wiem.
Ale to dlatego, że byłam w rozjazdach. :)
Byłam na Podlasiu, w okolicach Sejn, w prześlicznych glinianych domkach!
Jeśli ktoś chciałby odwiedzić te rejony, to bardzo polecam.

Zaraz po powrocie, wyruszyłam na 3 dni do Poznania.
A jak wróciłam, to chciałam się w końcu nacieszyć domem. :D

Jeśli jesteście na bieżąco z tym co dzieje się na moim facebookowym fanpagu, to mogliście zauważyć podlinkowaną przeze mnie nową stronę.
 Już tłumaczę co i jak.

Chciałam już dawno pisać tutaj o wszystkim. O podróżach, o moim przemyśleniach i różnych innych pierdołach.
Ale jakoś nie mogłam się przemóc i wyobrazić sobie, że post,w którym bym się uzewnętrzniała byłby gdzieś pomiędzy przepisem na gołąbki, a ciastem.

Nie oznacza to, że rezygnuje z tego bloga!
Chociaż wiem, że w tym roku nie poświęcam mu zbyt dużej uwagi.. Ale nie okrywam, że po prostu nie gotuje nic nowego, a jak już gotuje, to często nie chce mi się robić zdjęć.

Wiem, lenistwo jest straszne.

Ale My Cook Land zostaje. I wciąż będzie dla mnie ważny.
Tutaj możecie znaleźć kulinarną mnie, a na www.mrs-ciiastka.blogspot.com, możecie znaleźć całą resztę mnie. :)
Bo gotowanie jest dla mnie bardzo ważne. Było jedną z tych rzeczy, w które nabardziej się wkręciłam, pokochałam i poczułam. Chciałam (i wciąż chcę!) to rozwijać.
Ale mam o wiele więcej talentów. :)
I wiele do powiedzenia.


To słowem wstępu, a dzisiaj szybki przepis na pyszny koktajl z malin i jagód. Sezon się kończy, więc tu już ostatnie chwile, by objeść się typowo letnimi przysmakami.

Składniki:

  • garść malin
  • garść jagód
  • 2 łyżki jogurtu greckiego
  • 2 łyżki płatków migdałowych
  • 1 łyżeczka miodu z nutą płatków róży ( taki dałam ja, można użyć zwykłego, albo pominąć)
Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucić do misy blendera. Zmiksować na gładki koktajl. Przelać do szklanek i popijać.

Smacznego!





You Might Also Like

4 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.