Swift

Dla orzeźwienia: Koktajl z czerwonych porzeczek.

Hmmmm, sezon na porzeczki już raczej przy końcówce, ale pozwolę sobie przypomnieć o tych kwaśny kuleczkach. :)


Prawdę mówiąc obawiałam się połączenia mleka/jogurtu z porzeczkami, zwłaszcza z czerwonymi. Nie pasowało mi to do siebie... :D ale zdecydowałam, że trzeba podejmować "ryzyko" i wyszło z tego takie o to cudo! :)



Orzeźwiający koktajl z czerwonych porzeczek, o pięknym czerwonym kolorze. W sam raz, na nadchodzące (podobno) upały :)


Składniki:

  • około 500 gram czerwonych porzeczek
  • pół litra mleka(lub maślanki/kefiru/jogurtu/zsiadłego mleka)
  • łyżka cukru (lub więcej, jak kto lubi)
Przygotowanie:

Prościzna: wrzucamy do dzbanka nasze umyte porzeczki, zalewamy mlekiem i miksujemy blenderem do uzyskania gładkiej konsystencji. Jeśli komuś przeszkadzają pestki, można przetrzeć koktajl przez sitko. Słodzimy wedle uznania i popijamy prażąc się na słoneczku :)

Smacznego!

Przy okazji chciałam zaprosić do polubienia fan page'a tego bloga na facebooku: KLIK oraz odwiedzenia mojego drugiego bloga : KLIK :)




You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.