Swift

Podsumowanie roku 2014 na My Cook Land. :)

Kochani, trochę przysnęłam i jest już 3-eciego (!) stycznia 2015 roku, a pewno jak skończę pisać ten post, to będzie już 4-tego, ale chyba zakwalifikuję się do Noworocznych życzeń. :D

Wiele życzyłam Wam już świątecznym poście, dlatego pozwólcie, że przy okazji Nowego Roku, życzę Wam mnóstwa inspiracji, znalezienia swojej pasji i robienia czegoś, co daje Wam szczęście.
Samych dobrych ludzi na około Was, pięknych podróży, pysznego jedzenia i wielu, wielu niesamowitych chwil. :)

Tego życzę ja, Iza ! :)

Aaa przy okazji, chciałam podsumować tutaj mój rok.
Głównie blogowy, bo to jemu oddałam większą część roku 2014.
Postom, przepisom, ale też wszystkim akcjom, w których mogłam uczestniczyć dzięki niemu. :)

Miałam okazję brać udział w wielu, wielu spotkaniach blogerek kulinarnych(organizowanych przez Trójmiejską Solniczkę), o których nie raz pisałam. Byłam dzięki temu w wielu restauracjach, poznałam wielu niesamowitych ludzi, poznałam wiele niesamowitych dziewczyn, z którymi dzielimy tę samą pasję, spróbowałam wiele pysznych dań i nauczyłam się wielu nowych rzeczy.

Dzięki Trójmiejskiej Solniczce, miałam też szansę przygotować kilka(naście) moich przysmaków dla gości Pomorskiego Kongresu Obywatelskiego oraz otworzyć wraz z innymi blogerkami jednodniową Kawiarnię na trawie, podczas gdyńskiego wydarzenia "Gdynia na Słodko".

W sierpniu wyjechałam do Grecji, gdzie poznałam pyszną grecką kuchnię, ich świetną oliwę i oliwki oraz mnóstwo innych przysmaków. 
Udało mi się wygrać, łącznie, chyba 4 konkursy kulinarne, w tym 2 bardzo dla mnie ważne, gdyż nagrody w nich były tymi najprzyjemniejszymi. :)

Pierwsza z nich, to wygrany w konkursie organizowanym przez Rivierę w Gdyni, Niedzielny Pobyt w Hotelu "Kozi Gród":
Natomiast druga, to Warsztaty z Jakubem Kuroniem, w Warszawskim CookUp, na które mogłam pojechać dzięki wygranej w konkursie organizowanym przez sieć Biedronka:
Zostałam też poproszona, by w raz z Beatą z bloga "Cuda i smaki regionu" oraz z Danielem, znanym z Master Chefa poprowadzić live cooking w Centrum Handlowym BATORY w Gdyni, podczas którego przygotowywaliśmy ulubione dania naszych mam. A 2 miesiące później, zostaliśmy zaproszeni na oficjalne przedstawienie nowego BATOREGO po remoncie.
Prócz wygranych warsztatów z Kuroniem, brałam też udział w dwóch warsztatach HOW TO KUK oraz zostałam zaproszona, na warsztaty z marką Russell&Hobbs.
No i na koniec kilka ujęć telefonowych, czyli moje wypady do restauracji, oraz śniadania i posiłki, które nie trafiały na bloga. :)


Tak więc, rok 2014 był dla mnie rokiem przełomowym, kiedy większość spraw układała się po mojej myśli.
Był też przede wszystkim najbardziej KULINARNY. :)
A 2015, również zapowiada się obiecująco. :)
Ale o tym wkrótce.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!! :*

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Gratuluję nagród, wygranych, niesamowitych wrażeń, nowych doświadczeń i znajomości... i życzę Pani SZCZĘŚLIWEGO, WSPANIAŁEGO NOWEGO 2015 ROKU !!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.