Swift

Lodowe wakacyjne ochłodzenie.

Oj długo mnie nie było :(
musicie mi wybaczyć, ale miałam , jakby to powiedzieć... "zmęczenie materiału" :)
Po prostu jakoś straciłam zapał.
Mam nadzieję, ze teraz postaram się być w miarę regularna!

Są wakacje!
W Trójmieście jest okropnie cudowny upał. :D
Dzisiaj, bez dłuższych wstępów, chciałabym Wam zaproponować 2 propozycje, jak schłodzić się w taki dzień jak ten.

To nie jest nic nadzwyczajnie odkrywczego ... :D ale może ktoś będzie szukał różnych smaków czy pomysłów. :)
Kupiłam miesiąc temu pojemniki na lody i obiecałam sobie,że całe wakacje będę robić różne !
Póki co, nieźle idzie. :)

Ok, zaczynamy!


LODY NR. 1 : TRUSKAWKI Z JOGURTEM

Składniki:

  • 300 g truskawek
  • 1 kubeczek jogurtu naturalnego
  • cukier/miód/ksylitol (opcjonalnie - ja nie dodałam)
Przygotowanie:

Miksujemy truskawki z jogurtem (i ewentualnie z cukrem/miodem/ksylitolem) . Przelewamy do foremek i mrozimy min. 2-3 h, a najlepiej całą noc.

LODY NR. 2 : NEKTARYNKA I BANAN

Składniki: 
  • 4 dojrzałe, soczyste nektarynki
  • 2 banany
Przygotowanie:

Banany i nektarynki obieramy ze skórki. Z nektarynek wyciągamy pestki. Miksujemy wszystkie składniki na gładką masę i przelewamy do foremek. Mrozimy min. 2-3 h, a najlepiej całą noc,

Smacznego!:)
I pamiętajcie! PIJCIE DUŻO!



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Tak to ja się chłodzić mogę na okrągło ;)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak,
      ja też moge się tak chłodzić na okrągło
      Pyszności i jakie ładne.
      Tylko trochę kaloryczne (no może mniej niż tradycyjne lody ale ...

      Tym co chcą miec płaski brzuch w 8 minut polecam pewien sekret :)
      http://odchudzaniejestproste.pl/sekret-amerykanskich-aktorek-na-plaski-brzuch-8-minut/
      Odpowiedz

      Usuń
  2. Te z bananem muszą być przepyszne ! Musze zainwestować w takie foremki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoje kupiłam w Realu za jakieś 7 zł. :)

      Usuń
  3. Genialne są po prostu te lody, idealne orzeźwienie! :)
    W upalne dni sprawdzają się w 100%! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.