Swift

Czas na sezon! - Spaghetti z botwiną i kozim serem + VIDEO!

Dzień dobry! :)

Maj się nam rozkręca coraz bardziej. :)
Na drzewach bez, Babcia już dzwoniła, że mam wpaść po szparagi, a ja wczoraj zakupiłam piękny pęczek botwinki. :)

Przez lata, botwinka kojarzyła mi się tylko z zupą, którą robiła moja babcia. Taką z dużą kopru i o słodko-kwaśnym smaku.
W tym roku, chciałabym wykorzystać sezon i spróbować czegoś nowego.



I tak, przygotowałam makaron, w którym się ZAKOCHAŁAM.
Jest przepyszny!
Nie jestem w stanie wytłumaczyć, co w nim jest tak pysznego, ale ma tak idealnie wyważony smak, że aż się rozpływam na samą myśl..

ahh, szkoda gadać, podaję Wam przepis i przekonajcie się sami :D

aaa! no i mam dla Was dzisiaj też przepis w formie filmiku ! :)

Składniki:

  • 1 pęczek botwinki
  • 2 ząbki czosnku
  • 200 g makaronu ( u mnie pełnoziarnisty)
  • 100 g koziego sera
  • sól, pieprz
  • 2 łyżki oliwy
Botwinkę dokładnie umyć i osuszyć. Odciąć korzonki i grubo pokroić.
Makaron ugotować al dente w dużej ilości osolonej wody.
4 minuty przed końcem gotowania dodać pokrojoną botwinkę. 

Czosnek obieramy i kroimy na cienkie plasterki.
Na patelni rozgrzewamy oliwę i chwilę podsmażamy czosnek.

Makaron razem z botwinką odcedzamy i dorzucamy do czosnku.
Smażymy około 2 minut.
Wyłączamy gaz, dodajemy rozdrobiony ser i mieszamy.
Przekładamy do głębokich talerzy i posypujemy świeżo mielonym pieprzem.


Gotowe!

A tutaj filmik! :)
Zostawcie kciuki w górę i zasubkrybujcie kanał! :) o tutaj: www.youtube.com/user/ciiastka






Smacznego!

You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.