Swift

"...jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby!" , czyli... czego chcą kobiety?

Ile to ja już memów widziałam i historii słyszałam o tym, że kobietom tak trudno dogodzić.
Że my ciągle zmieniamy zdanie.
Że nie wiemy czego chcemy.
Że jesteśmy marudne i trudno nam coś kupić.

zdj. Pinterest

Tak, to prawda, że ciągle zmieniamy zdanie.
I to prawda, że same nie wiemy czego chcemy.
Ale, żeby było jasne, zawsze doceniamy chociaż najmniejsze starania ze strony mężczyzn.

Nadchodzi czas świąteczny. Galerie handlowe pękają w szwach, a z kont bankowych pieniądze znikają szybciej niż kiedykolwiek.

Dlatego też, chciałam napisać taki pół-świąteczny wpis o tym, czego kobieta oczekuje pod choinką.
(Bo przecież wiem, czego oczekuje KAŻDA kobieta!)

Nie wiem, gdzie i kiedy powstało przekonanie, że żeby płeć piękna była szczęśliwa, to prezent musi mieć wartość czterech samochodów.
Albo musi być tymi czterema samochodami...




Oczywiście!
zdj. Pinterest
Gdyby pod choinką znalazł się kluczyk, do tego pięknego, nowego Porsche co stoi pod blokiem...
Albo ta piękna bransoletka z brylantami, za którą można by wyposażyć 3 pokojowe mieszkanie...

To na pewno! NA PEWNO! Byłybyśmy szczęśliwe.

Ale nie oszukujmy się. Na takie prezenty stać tylko wybranych.
A my naprawdę ucieszymy się z różnych innych rzeczy, które nie sprawią, że darczyńca zbankrutuje.

Przechodząc do konkretów:
  • Biżuteria to zawsze dobry pomysł.
  • Z perfumami to samo !
  • Kosmetyki też ok!
  • Książki sprawdzają się zawsze. Jeśli nie wiesz, co ta kobietka lubi czytać (czy kryminały, czy romanse, czy może horrory), zastanów się, co lubi robić. Lubi fotografię? Jest mnóstwo książek na ten temat! A może lubi podróżować? Jest blogerką kulinarną? Książek kucharskich nigdy mało!
zdj. Pinterest
I na tym zakończę, bo nie to miało być tematem tego wpisu. Nie chciałam dawać tu gotowej recepty na prezenty dla kobiet.

Chciałam zwrócić uwagę, że by ucieszyć kobietę , czasem nie trzeba nawet wydawać ani gorsza(albo
jedynie kilka .."groszy" :)).
O czym mowa?
  • Głupi kwiatek, zerwany podczas letniego spaceru załatwi sprawę o wiele lepiej niż nie jeden wielki bukiet.
  • Wracając do tematu świąt i tego, co mogłoby się znaleźć pod choinką, to co powiesz na to, żebyś był to Ty? (I uprzedzę Twoje kosmate myśli! Nie, nie masz być pod nią nago!) Chodzi mi bardziej o scenę jak z filmu - Ona, Ty, pod kocem,przy choince , z kubkiem grzańca ( bo czekolada z piankami jest zbyt babska :)). Obejrzyjcie jej ulubiony film. Albo Wasz ulubiony, żeby było sprawiedliwie. Uwierzcie mi, mężczyźni - jeśli zorganizujecie coś takiego dla swoich kobiet, to będziecie mieć spokój z marudzeniem do końca roku (dokładnie do 31 grudnia :D)
  • Weź ją na spacer! Albo na przejażdżkę. Zapakuj sok wiśniowy(bo prowadzisz), weź plastikowe kieliszki i udawajcie, że świętujecie z najdroższym winem świata(tak dla podkręcenia wyobraźni - 65 000 euro za butelkę) kolejne/pierwsze Wasze święta.
Zdj. Pinterest
Wiem, że brzmi to wszystko dość banalnie. Jak wyjęte ze słabych poradników albo gazet dla zdesperowanych kobiet.
Ale nie ukrywajmy - każda kobieta chciałaby, żeby jej facet zrobił dla niej coś podobnego.
Jeśli mówi, że nie - kłamie!
Wiem, że modne jest teraz stwierdzenie, że facet to ma być facet i wszelkie przejawy romantyzmu odbierane są w oczach innych jako słabość. I spotykam się często z tym, że nawet kobiety głoszą takie "farmazony".
Ja jednak uważam, że nawet one pragną takiej romantyczności, ale nigdy się do tego nie przyznają. ;)

Także PANOWIE! Nie potrzebujecie dużo pieniędzy.

Potrzebujecie WYOBRAŹNI.
(albo maratonu komedii romantycznych, bo to wszystko już ktoś kiedyś wymyślił )

Trzymajcie się ciepło! :)

zdj. Pinterest



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo fajnie to wszystko opisałaś ;) i właściwie wszystko jest prawdą.
    Mój facet nie jest ani trochę romantyczny, dlatego jeśli próbuje zrobić coś romantycznego - dla mnie jest to bardzo dziwne (no ok, to się zdarza bardzo rzadko), ale staram się to doceniać :) i nie uważam absolutnie, żeby bycie romantycznym w jakiś sposób sprawiało, że facet jest mniej męski.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.