Swift

Śniadaniowy koktajl z mango, bananem, płatkami owsianymi i migdałami.

Nie mam pojęcia, jak to jest, że nic nie robię, a na nic nie mam czasu. :(

Ale dzisiaj jestem!
I to z czymś PRZEPYSZNYM.

Ile razy wyszliście z domu bez śniadania?
Ja jeszcze parę lat temu nigdy nie jadłam śniadań.
Bo "nie miałam czasu", "byłam rano najedzona", "nie byłam głodna".

A potem w szkole umierałam z głodu.

Teraz za to, zawsze jem śniadanie.
I choćbym się miała spóźnić na autobus, to i tak je jem :D

Ale jestem w stanie zrozumieć, że są takie dni, kiedy naprawdę liczy się każda minuta.
I wtedy na pomoc przychodzą ...

KOKTAJLE.

Pyszne, gęste, owocowe.
Zawsze się zastanawiam, czemu tak rzadko je robię.

 Kupiłam ostatnio w promocji 2 mango za 5zł, ale wybrałam tak bardzo dojrzałe, że trzeba je było zjeść w tempie ekspresowym.

No i jak najprościej "pozbyć" się owoców ?

Miksując je !




I tak powstał pyszny śniadaniowy koktajl, do którego dodałam jeszcze banana, płatki owsiane i migdały oraz ... sok z limonki. :) Dzięki niej nasz koktajl zyska pyszny, orientalny smak.

Nie dość, że pyszne to jeszcze robi się w 5 minut i syci na kilka godzin.

IDEAŁ.

Składniki(dla 2 osób lub na 2 koktajle lub jeden duży :))
  • 1 dojrzałe mango
  • 1 duży, dojrzały banan
  • garść płatków owsianych 
  • garść płatków migdałowych
  • sok z 1/2 limonki
  • 1/2 szklanki jogurtu naturalnego
  • 1/2 szklanki mleka 1,5% (mniej lub więcej, zależy jaką konsystencję wolicie)
Przygotowanie:

Banalnie proste!
Owoce myjemy i obieramy.
Kroimy w kostkę.
Wrzucamy do misy blendera.
Dodajemy płatki owsiane, migdałowe, jogurt i mleko oraz sok z limonki.
Miksujemy wszystko na gładki koktajl.
W razie potrzeby, dolewamy więcej mleka .

Przelewamy do wysokich szklanek i pijemy przez słomkę.

Smacznego! :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. U mnie bez śniadania nie ma mowy, a Twój koktajl jest bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś takie tanie mango?
    Ja robiłam wczoraj mango lassi, pycha, na pewno powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.