Swift

Spotkanie blogerek kulinarnych z hiszpańską kuchnią w Mercado.

Dokładnie tydzień temu, o tej porze, byłam na kolejnym spotkaniu organizowanym przez trójmiejską solniczkę połączonym z Tapas Party. :)

Tym razem spotkałyśmy się w gdańskiej restauracji Mercado.
Prowadzona jest ona przez dwóch młodych mężczyzn, którzy dopracowali wszystko w każdym calu.




Wystrój jest zaprojektowany przez hiszpańskiego architekta, a w karcie można znaleźć najbardziej znane hiszpańskie dania , takie jak paella czy tortilla.



Spotkanie różniło się nieco, od poprzednich.
Najważniejszym punktem w tym spotkaniu była degustacja nowego menu, które zostało zmienione z typowo hiszpańskiego, na bardziej śródziemnomorskie.




 
Posmakowałyśmy tortilli ze szpinakiem i kozim serem oraz z chorizo i cebulą, tradycyjnej  paelli, pan con tomate, czyli grzanek z czerwoną pastą, cebulą, miękkim chorizo i parmezanem , a do tego podawano nam czerwone wino.

Wyjątkowo, spotkanie trwało dość krótko, a właściwie, bardzo szybko zaczęłyśmy się zbierać do domów. Mimo tego, było bardzo miło, porozmawiałam i pośmiałam się z przemiłymi osobami, oraz spróbowałam pysznych tapas.




Wszystkie zostałyśmy ambasadorkami Mercado, więc na pewno wrócę do tam, by posmakować innych specjałów z tego miejsca.


Blogerkom i solniczce dziękuję za kolejne spotkanie, i mam nadzieję, do zobaczenia na następnym. :)


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo słaba kuchnia. Zdecydowanie nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę odwiedzić do miejsce, w prawdzie jestem z Krakowa, ale nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było, do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.