Swift

Imprezowa sałatka z kaszą kuskus i tuńczykiem.

Witam Was po długim weekendzie! :)

Jak minął? :) Rogale Świętomarcińskie zjedzone? :))

Ja mam dla Was dzisiaj coś fajnego do postawienia na stół w trakcie imprezy w domu :)
Prezentuje się ciekawie, a ja osobiście UWIELBIAM jej smak :)

No i jest dość szybkie do zrobienia :)

Połączenie kaszki kuskus, tuńczyka i koperku to naprawdę niebo w gębie :)





Jeśli potrzebujecie szybkiej do zrobienia potrawy na zimno , to oto dla Was przepis na IMPREZOWĄ SAŁATKĘ Z KASZĄ KUSKUS I TUŃCZYKIEM. :)


Składniki:
  • szklanka kaszy kuskus
  • 1 puszka tuńczyka (rozdrobnionego, w oleju lub w sosie własnym)
  • pęczek koperku
  • około 3/4 małego słoiczka majonezu (takiego 250 ml)*
  • płaska łyżeczka vegety/doprawki/innej "magicznej" przyprawy ;)
Przygotowanie:

Kaszę wsypujemy do miseczki. Dosypujemy łyżeczkę przyprawy i zalewamy 2 szklankami wrzącej wody.(tak żeby wystawała około 0,5 cm nad kaszę). Mieszamy, przykrywamy i czekamy około 5 minut, aż kaszka napęcznieje.

W tym czasie myjemy koperek. Osuszamy go i siekamy bardzo drobno.
Tuńczyka otwieramy i pozbywamy zalewy.

Kaszę studzimy.

Do ostudzonej, dodajemy tuńczyka i koperek. Dodajemy majonez i wszystko mieszamy.


* majonezu dodajcie wg. własnego uznania. pamiętajcie jednak, że odstawiona sałatka jeszcze "naciągnie" i może zrobić się sucha. 

Smacznego! :)




a to moja pomocnica w sesji :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. straszny przepis. same sztuczne i mocno przetworzone rzeczy - vegeta, tuńczyk, majonez. proponuję poeksperymentować z nieco zdrowszymi składnikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma prawo do swojej opinii.
      nie zawsze wszystko musi być "zdrowe" ;)

      Usuń
  2. Jutro zrobię ją do pracy. Brzmi smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.