Swift

Mrożony FIT deser: Lody bananowo-truskawkowo-nektarynkowe.

Dzień dobry!
Niesamowity ból głowy od samego rana sprawił, że przez kilka godzin nie wiedziałam jaka pogoda jest na zewnątrz.. :(
Ale już jest lepiej i wiem jaka jest pogoda ( i temperatura! ), i wiem co jest najlepsze, kiedy na zewnątrz upał...

LODY!





Ale nie takie klasyczne, ponieważ...
Wspominałam Wam kilka postów wcześniej, że planujemy z mamą wyjazd za granicę, a to oznacza, że trzeba jakoś wyglądać :D

Dlatego, mimo wielkiej miłości do mlecznych mrożonych smakołyków - trzeba było  z nic zrezygnować.

Ale, udało mi się wykombinować patent, na pyszną i zdrową alternatywę - lody z samych owoców. :)

Było mi o tyle łatwiej, że od końca czerwca mam możliwość testować blender Multiquick 5, marki Braun, który z łatwością poradził sobie z mrożonymi owocami.

To co? Miksujemy? :)

Będziecie potrzebować tylko owoców i sprzętu do miksowania :)

W moim przypadku były to:
  • truskawki
  • banany
  • nektarynki
2 banany i około 10 truskawek włożyłam do zamrażalnika kilka godzin wcześniej.
Nektarynki obrałam i wyjęłam pestki.
Pokroiłam na cząstki i dorzuciłam do misy rozdrabniacza.
Zamrożonego banana również obrałam i dorzuciłam razem z truskawkami do nektarynek.

Wszystko zmiksowałam na najwyższych obrotach z kilku sekundowymi przerwami, aż wszystko się wymiesza.

Jeśli to potrzebne, to możecie przełożyć je jeszcze na chwilę do zamrażalnika.

Podajemy z listkiem mięty :)

Możecie wybrać inne owoce ! Wszystko to kwestia waszej wyobraźni. :)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetnie wyglądają te lody! ; )
    Wspaniały, zdrowy przepis! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak prosto, a tak pysznie ;)
    ---
    http://takeittasty.blogspot.com
    http://facebook.com/takeittasty

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.