Swift

Muffiny bananowe z czekoladą wg. Nigelli Lawson


Coś pysznego i szybkiego. Wystarczą 2-3 banany, trochę mąki, cukru, jajek i czekolady, a można wyczarować coś , co zniknie w kilka chwil. Pyszne, wilgotne muffinki, cudownie odchodzą o papilotek. Nic , tylko piec hurtowo :)

 Składniki (na 12 sztuk, chociaż mi wyszło około 18): 
  •  3 bardzo dojrzałe banany; 
  • 125 ml oleju roślinnego;
  •  2 jajka; 250 g mąki;
  •  7 łyżek cukru; 
  • 1/2 łyżeczki sody;
  •  łyżeczka proszku do pieczenia;
  •  50 g kawałków toffi lub czekolady;

Wykonanie:

 Banany rozgnieść widelcem na gładką masę lub zetrzeć blenderem i odstawić na bok. Do miski wlać olej, dodać jajka i ubić. Wsypać mąkę, cukier, sodę, proszek do pieczenia, pomieszać, dodać mus bananowy. Dodać czekoladę i wymieszać. Nakładać do foremek wyłożonych papilotkami. Piec 20 minut w 200 stopniach.












A to już małe zabawy w ozdabianie. :)

You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.