Swift

Placki z szczypiorkiem i kurczakiem.



Smak tych placuszków chodził za mną od wielu lat, nigdy jednak nie mogłam się zebrać do ich zrobienia. A szkoda, bo są pyszne :) idealne na ciepłą kolacje, bądź jako danie główne na obiad. Podane z jakimś fajnym sosikiem , ketchupem lub po prostu same. :) Przepis wyciągnięty z zeszytu mamy.

Składniki:
  • 3 jajka
  • 3 łyżki majonezu
  • 3 łyżki mąki
  • 3 łyżki sera
  • pęczek szczypiorku
  • mała podwójna pierś z kurczaka
  • olej

Szczypiorek drobno posiekać, pierś pokroić w małą kostkę, ser zetrzeć na małych oczkach. 
Jajka rozbełtać z majonezem. Dodać szczypior, starty ser, mąkę. Na samym końcu pokrojoną pierś.
Smażyć placki na średnim ogniu pod przykryciem aż się zarumienią i pierś nie będzie w środku surowa. Podawać z różnymi dodatkami.



 









You Might Also Like

5 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.