Swift

Tosty francuskie z konfiturą malinową




Nie wiem czemu tak długo zwlekałam z ich zrobieniem. Chyba myślałam, że są pracochłonne :).
Kiedy jednak zagościły już na moim stole, stały się częstymi gośćmi na śniadaniach.

Szybkie, smaczne, proste. A podane ciepłe z owocową konfiturą i sokiem z pomarańczy lub marchwi.. mm, niebo w gębie . :)

Jest to świetne rozwiązanie, gdy zostanie nam kilka kromek chleba, który zrobił się już czerstwy. Tak przyrządzony, otrzymuje drugie życie :)

Składniki:

  • 2-3 kromki chleba tostowego (może być zwykły, lub chałka)
  • jajko
  • 250 ml mleka
  • konfitura/dżem/krem czekoladowy 
  • masło do smażenia
  • ew. cynamon, cukier waniliowy itd.
Przygotowanie:

Kromki chleba tostowego moczymy najpierw w mleku, a następnie w jajku. Na patelni rozpuszczamy masło i kładziemy tak przygotowane kromki. Smażymy z obu stron, aż się zarumienią. Odsączamy z tłuszczu. Podajemy z konfiturą, owocami lub z czym tylko chcemy.

Smacznego. :)


A jutro danie z kuchni włoskiej-ravioli ze szpinakiem i białym serem. :)




You Might Also Like

1 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.