Swift

Na zdrowie!: Bomba witaminy C - Koktajl pietruszkowo-cytrusowy.

Witam :))

Jesień rozpieściła Trójmiasto wiosennymi temperaturami :)
Wychodząc do sklepu, czułam się jak na poctzątku marca... tylko kolorowe liście nie pasowały.. :)

a co do kolorów! Z jakim kolorem kojarzy się wiosna?

Z ZIELONYM! dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić koktajl, który swoim kolorem przypomina początki wiosny, a właściwościami pomaga na aktualne osłabienie naszych organizmów .

Przepis dostałam od mamy, która przyniosła go od koleżanki.
Na początku pomyślałam, że pietruszka w formie koktajlu....... fuuuuuu

jak bardzo się myliłam :)..

BOMBA WITAMINY C! pomarańcza, cytryna, jabłko i nać pietruszki-pyszny, orzeźwiający, oczyszczający, wzmacniający i ZDROWY!!! koktajl. :)

Idealny na początek dnia. Zwłaszcza tak pięknego jak ten dzisiejszy :)

to co? do roboty!



Składniki:
  • 1 pomarańcza
  • 1 cytryna
  • 1 małe jabłko lub pół dużego
  • cała nać pietruszki
  • 1litr wody mineralnej niegazowanej
  • 12 kostek lodu
  • łyżka trzcinowego cukru
Przygotowanie:

Nać pietruszki myjemy i suszymy.  Jabłko, cytrynę i pomarańczę myjemy i obieramy ze skórki. Miąższ owoców obieramy z błonek ( to po to, by nie dodawać niepotrzebnej goryczki naszemu koktajlowi). Jabłko kroimy na cząstki. Wrzucamy wszystko do dzbanka, dodajemy kostki lodu i miksujemy blenderem. Dodajemy wodę i łyżkę cukru. Mieszamy wszystko raz jeszcze.

Pijemy schłodzone.


Smacznego! :)






You Might Also Like

2 komentarze

  1. co jak co,ale tu zawsze wszystko tak pysznie wygląda. ;) (nawet pietruszka)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.