Swift

Z innej beczki: Konkurs "Jesienna historia" Trójmiejskiej Solniczki i Sopockiej Werandy . :))

Witam :)

Dzisiaj nie z przepisem, ale chciałam się pochwalić :)

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym, przez wspomnianą już przeze mnie Trójmiejską Solniczkę oraz uroczy sklepik z wyposażeniem wnętrz - Sopocką Werandę.

Zadaniem było napisanie, jakie dodatki mogłyby umilić jesienne popołudnie na .. werandzie :)

Uznałam, że a co tam! raz kozie śmierć i wysłałam swoją historyjkę.

W poniedziałek, okazało się, że... WYGRAŁAM! :)

Naprawdę, dawno niczego nie udało mi się wygrać, więc było to dla mnie podwójne szczęście :)

Nagrodą były śliczne dodatki z Sopockiej Werandy- sklepiku w którym się z-a-k-o-c-h-a-ł-a-m!

Już jakiś czas temu postanowiłam sobie, że moje mieszkanie będzie pełne pasteli, kokardek, kropeczek... takie cottage home :) Fani podobnego stylu znajdą tam wiele, wiele rzeczy, które na pewno wpadną im w oko :) także, ze swojej strony, serdecznie zapraszam do Krzywego Domku w Sopocie! :))

A teraz zdjęcia moich nagródek! :)


P.S: w swojej historii napisałam, że idealnym dodatkiem do jesiennego popołudnia są jabłkowe muffinki, pokolorowane nagrodą , więc hm.... chyba muszę je upiec! :D

P.S. 2 : Wpadłam na pomysł, że postaram się robić tutaj takie posty z inspiracjami kuchennymi :) jakieś pomysły na dodatki, aranżację wnętrz... dajcie znać co o tym myślicie, bo 10 000 wyświetleń się zbliża, a ja nadal czekam na Wasze komentarze :( :*


You Might Also Like

1 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.