Swift

KONKURS-proszę o głosy :)

z powodów osobistych, nie bywam tu często, ale obiecuje, że postaram się to zmienić..

dzisiaj piszę do Was z prośbą  : biorę udział w konkursie na świąteczny przepis i byłabym wdzięczna za głosy :)

nie mam szczęścia do takich konkursów , ale nie zaszkodzi spróbować :)

http://blog.nps-mix.pl/wilgotne-swiateczne-pierniczki/

Żeby zagłosować, należy wejść na podaną niżej stronę i 'polubić' mój przepis :) (głosować można, tylko za pośrednictwem facebooka)

z góry BARDZO dziękuję :*
i najlepszego w Nowym Roku :)

You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.