Swift

my Cook Land w Pierogarni "Pierożek".

Dzieeń dobry :)
A właściwie to już chyba dobry wieczór :)

Przychodzę dzisiaj do Was , niestety nie z przepisem.
Nie gotuje ostatnio coś :(
Mam za to , dla Was, restauracyjną propozycję. :)

Jeśli uwielbiacie pierogi, ale nie macie cierpliwości do ich lepienia, to będzie dla Was idealne miejsce :)

Byłam dzisiaj na spacerze z mamą, w centrum Gdyni i miałyśmy potem iść coś zjeść.
Myślałyśmy, myślałyśmy .. i wymyśliłam!

Pierogarnia "Pierożek"!
Miałam tam iść już rok temu, kiedy się otwierała, ale jakoś nie mogłam trafić..
Aż w końcu się udało :)



Pierwsze co rzuca się w oczy to śliczny wystrój.
Uwielbiam taki styl, kolorowy i żywy, w którym zadbano o każdy szczegół.





Dzisiaj było tam dużo ludzi. Ale udało nam się trafić na stolik. :)
Ci, którzy mieli takie szczęście by siedzieć przy oknie, mogli podziwiać Nabrzeże Pomorskie.
To kolejny plus tej restauracji - piękna lokalizacja.



Długo nie mogłyśmy się z mamą zdecydować, na co mamy ochotę.. A wybór był duży: pierogi na słono lub na słodko,  gotowane, z sosem, pieczone lub zapiekane z mozarellą.. :) Każdy znajdzie coś dla siebie.



Padło na pieczone pierogi z kaszanką, chilli i białą fasolą z sosem pomidorowym oraz pierogi z ryżem i kurczakiem w sosie śmietanowo-grzybowym.





Obie porcje były pyszne!
Każda z nich, to 10 sztuk pysznych pierożków. :)
I to w niedużej cenie.

Za te dwie, sycące porcje zapłaciłyśmy niecałe 30 zł :)

W menu można też znaleźć dania dla dzieci, sałatki, soki, koktajle oraz kawę i herbatę.
Wszystko w cenach, nie przekraczających 20 zł. :)



Osobiście, mogę Wam polecić, żebyście spróbowali pyszności w tej restauracji. :) Zwłaszcza, jeśli jesteście fanami pierogów!

Ja na pewno tam wrócę :) i to nie raz! I mam nadzieję, trafić na stolik przy oknie. :)


Pierogarnia 'Pierożek'

81-345 Gdynia, al. Jana Pawła II 11A pokaż na mapie
tel 58 620-95-67
pierogarnia-gdynia@wp.pl






You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.