Swift

Zdrowe dodatki na majówkę: Sałatka z selerem naciowym, jabłkiem, winogronami, camembertem i słonecznikiem.

Dobry wieczór :)
Jak zaczął się Wam tydzień?
Ja jestem dość wymęczona i nie mogę doczekać się jutra... bo zacznie się majówka! :)
Zanim jednak zaopatrzycie się w kiełbaski, karkóweczki i szaszłyczki mam dla Was propozycję na pyszny dodatek do tych smakołyków :)

Warto podczas majówkowych szaleństw pamiętać, żeby na talerzu oprócz mięska, pojawił się też warzywa .

Sałatka, na którą przepis zaraz Wam przedstawię , będzie pasować i jako dodatek i jako danie główne.

Słodko-cierpki sos z miodu i kremu balsamicznego, kwaśne zielone jabłko, pyszny ser camembert, seler naciowy i chrupiący słonecznik. Pycha! :)

Składniki:
  • 1 pęczek selera naciowego
  • 1 twarde zielone jabłko
  • 200 g sera camembert
  • 5 łyżek słonecznika
  • 15 sztuk czerwonych winogron
  • sos: 2 łyżki miodu, 2 łyżki kremu balsamicznego, 2 łyżki oliwy z oliwek
Przygotowanie:

Miód, krem balsamiczny i oliwę mieszamy na gładki sos.
 Seler, jabłko i winogrona myjemy i suszymy.

Seler kroimy w plasterki, jabłko w kostkę , a w winogrona na połówki.
Camemberta kroimy w plasterki lub trójkąciki.

Na suchej patelni prażymy słonecznik.

Na talerzu układamy seler naciowy, na to jabłko, połówki winogron i ser.
Polewamy sosem i posypujemy uprażonym słonecznikiem.

You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.