Swift

Szybkie przystawki: Koperty ciasta francuskiego ze szparagami, szynką i serem.





Dzień dobry! :)
Jak minęła majówka? :)
U mnie było bardzo miło i bardzo smacznie :)
Chodziłyśmy z mamą do gdyńskiej "Justynki" (szczerze polecam! najlepsza cukiernia w Trójmieście - pyszne i tanie ciasto, lody i kawka :))

W niedzielę za to wpadłam w szał gotowania! :)
Mama upiekła ciasto, a ja upichciłam bakłażana i pyszne koperty z ciasta francuskiego , na które przepis właśnie chcę Wam podać :)

Jest to kolejny szybki przepis. Potrzebujecie do niego tylko 5 składników. :)
Gotowe ciasto francuskie, to naprawdę świetna opcja dla osób, które zostały zaskoczone przez gości i muszą przygotować coś w bardzo szybkim czasie. :)

Te kopertki nie dość, że wyglądają i smakują obłędnie, to zajmą Wam naprawdę niewiele czasu :)
Ja użyłam szparagów prosto z działki :)
Uwielbiam wiosnę :) Właśnie za to :) Za świeże owoce, warzywa, za bzy :) Wszystko ma lepszy smak i wygląda lepiej :) Warto się tym nacieszyć!



Składniki:
  • 1 opakowanie gotowego ciasta francuskiego
  • 1 pęczek zielonych/białych szparagów(12 sztuk)
  • 12 plasterków sera
  • 12 plasterków wędzonej szynki ( z kurczaka, lub naszej ulubionej :))
  • rozbełtane 1 jajko
Przygotowanie:

Szparagi myjemy , osuszamy. Łamiemy zdrewniałe końce, z białych szparagów ściągamy skórkę.
Ciasto francuskie dzielimy na 6 dużych kwadratów . Na każdy z nich kładziemy plasterek szynki, na to 2 szparagi, potem ser i zlepiamy przeciwne boki.

Smarujemy rozbełtanym jajkiem i wstawiamy do piekarnika na 15-20 minut(aż się zarumienią na złoto).

Podajemy ciepłe.
Można przygotować wcześniej, schłodzić i upiec na chwilę przed przyjściem gości.

Smacznego!

Szparagi

You Might Also Like

1 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.