Swift

Warsztaty z Jakubem Kuroniem w Cook Up.




Nareszcie udało się usiąść do pisania posta ! :)

Maj był bardzo aktywny kulinarnie. :)
Oprócz warsztatów, o której zaraz Wam chwilę opowiem, gotowałam dzisiaj w Centrum Handlowym BATORY z okazji Dnia Matki, udało mi się wygrać kolejny konkurs... oj działo się :)

A teraz do rzeczy!
Jak wiecie , udało mi się wygrać konkurs organizowany przez sklep Biedronka.
Chodziło o to, by stworzyć jakieś Wielkanocne danie.
Prosiłam o pomoc rodzinę, przyjaciół i Was... no i udało się! :)

Wygrałam warsztaty z Jakubem Kuroniem, które odbyły się 18 maja w studiu Cook Up w Warszawie. Bardzo ładne, fajnie wyposażone.

10 osobowa grupa została podzielona na 3 mniejsze. Mi udało się pracować z samym Panem Kuroniem :)

Każda grupa przygotowywała inne dania. Steki, placki ziemniaczane, papaja w cieście.. to tylko niektóre przysmaki innych grup :)





My skupiliśmy się głownie na rybach.
Na przystawkę przygotowaliśmy sałatkę z pieczonym łososiem i żółtkiem przygotowanym w piekarniku, z sosem vinegret.  





Danie główne to polędwiczki z dorsza na szparagach, z sosem pomarańczowym (pyyyysznyyyyym) i puree po litewsku.





A na deser, sałatka owocowa, z pianką z białego wina z... ogórkiem! był on wakowany w specjalnym urządzeniu, które próżniowo pakuje różne potrawy by skrócić czas ich marynowania lub by dłużej zachowały świeżość. My wakowaliśmy  nasze plasterki ogórka w rumie i soku z cytryny.


No i tyle :) spędziłam miło czas, pogadałam, nauczyłam się kilku nowych rzeczy i wróciłam do domu :)

Mam nadzieję, ze uda mi się jeszcze wziąć udział w podobnym wydarzeniu :)






Buziaki dla Was ! Miłego weekendu:)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zapraszam do udziału w konkursie:

    http://www.fochygochy.blogspot.com/2014/05/konkurs-z-ksiazka-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.