Swift

Kulinarny Dzień Matki w Centrum Handlowym BATORY + Ciasto na herbatnikach ze śmietaną, dżemem i kajmakiem.

zdj.: Asia z ugotujmy.blogspot.com



Dzień dobry :)
Jak obiecałam na facebooku, postaram się dzisiaj wrzucić 2 posty :D
A przede mną jeszcze kilka, także mam nadzieję, ze czas pozwoli wrzucać coś częściej :)

24 maja wzięłam udział w wydarzeniu organizowanym przez Centrum Handlowe BATORY w Gdyni.
A właściwie, to byłam jego częścią :)

Wraz z Beatą z Cuda i Smaki Regionu oraz Danielem z Cyrkowej Kuchni pokazywaliśmy gościom BATOREGO jak przygotowujemy dania i desery z ulubionych przepisów naszych mam :)

Beata przygotowała krem sułtański, Daniel smażone pierogi drożdżowe, a ja ... pyszne i szybkie ciasto na herbatnikach. Przepis na nie, znajdziecie na dole posta. :)

fot. Asia

Całą imprezę prowadził Tomasz Posiadły, który radził sobie perfekcyjnie ! Zagadywał, rozśmieszał i pytał nas o blogi oraz inspirację do gotowania.


fot. Asia


mój kibic i operator w jednym :D







Podczas imprezy zostały wręczone nagrody dla dziewczyny, która zdobyła na facebook'owej stronie BATOREGO najwięcej polubień za przepis :)

Było bardzo miło, atmosfera była niesamowita.
Pierwszy raz brałam udział w takim przedsięwzięciu , wiec emocje  były nie małe :)
Ale myślę, że się udało :D

A teraz przepis na moje pokazowe danie, czyli ...
fot. Asia.
Ciasto na herbatnikach z śmietanką, dżemem i kajmakiem.  

Składniki:
  • 8 dużych paczek dużych herbatników
  • 1 słoiczek dżemu porzeczkowego
  • 1 puszka kajmaku
  • 500 ml śmietanki 36%
  • 2 opakowania ŚmietanFix'u
  • płatki migdałowe do posypania.
Przygotowanie:

Przygotowujemy blachę (ok.30x20cm). Wykładamy ją papierem do pieczenia/folią aluminiową/folią spożywczą. Układamy pierwszą warstwę herbatników. Smarujemy dżemem. Układamy kolejną warstwę ciastek.

Śmietankę ubijamy na sztywno ze ŚmietanFix'ami i wykładamy na herbatniki.
Układamy kolejną warstwę herbatników i smarujemy kajmakiem.
Posypujemy płatkami migdałowymi.
Chłodzimy minimum 3h.

Smacznego! :)

You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli podoba Ci się mój przepis, napisz mi o tym! :) Jeśli masz jakieś pytanie: pytaj! Coś nie gra? Poinformuj mnie o tym, postaram się następnym razem zrobić wszystko lepiej :))

Zdjęcia i treści prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Wykorzystywanie i kopiowanie ich bez mojej zgody jest sprzeczne z przepisami ustawy o prawach autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Jeśli chcesz skorzystać z przepisu, dodaj link do oryginału.